Palautteen avulla kohti maailmanluokan kokemuksia

07.05.2018

Palautteen avulla kohti maailmanluokan kokemuksia

Me haluamme tarjota maailmanluokan kokemuksia asiakkaillemme sekä työnhakijoillemme!

Uskomme jatkuvaan kehittymiseen ja uuden oppimiseen – siksi pyydämme Sinulta palautetta toiminnastamme. Haluamme antaa alan parasta palvelua tarjotaksemme aidosti toimivia ratkaisuja.

Me Studentworkilla keräämme palautetta asiakkailtamme ja konsulteiltamme kaksi kertaa vuodessa. Olemme nostaneet tavoitteen keräämisen ja sen hyödyntämisen osaksi strategiaamme. Uskomme maailmanluokan palvelun olevan valttikorttimme ja yksi menestyksemme salaisuuksista. Haluamme, että Studentworkilla jokainen voi kehittyä ja oppia uutta – ja siihen saamamme palaute on avainasemassa.

Palkitsemme kaksi kertaa vuodessa parhaimmat palautteet saaneet työntekijämme. Käytämme palautteen arvioinnissa Net Promoter Score -mittaristoa, ja korkeimman henkilökohtaisen NPS-tuloksen saaneet henkilöt palkitaan kovasta työstään.

Hallitsevat Studentworkin NPS-osaajat, Jere ja Wilma, kuvaavat palautteen saamista keskeisenä tekijänä omassa työssä kehittymiselle.

”Palautteen avulla pystyn kehittämään omaa toimintaani ja tavoitteenani on erinomainen palvelu, joten palaute on ensisijaisen tärkeää, jotta tiedän mitä mieltä konsultit ja asiakkaat ovat. Rakentava palaute on kaikkein tärkeintä, sillä siitä tietää mitä ja miten kehittää. Palautteisiin tulee aina reagoida ja omaa toimintaa kehittää niiden pohjalta. Mikäli lupaa muuttaa toimintaansa, niin sen tulee aidosti muuttua”, kuvaa Wilma omaa suhtautumistaan palautteeseen.

Koko Studentwork-konsernin korkeimman NPS-tuloksen pokannut Jere luonnehtii palautteen merkitystä itselleen seuraavasti: ”Se on kiitos hyvin tehdystä työstä ja arvokas palaute siitä, miten voimme jatkossa kehittää omaa toimintaamme.”

Studentworkin seuraava NPS-palautekierros koittaa toukokuun lopulla. Odotamme innolla saamaamme palautetta ja uusia kehitysideoita. Vastaamiseen menee vain muutama sekunti ja haluamme jo nyt rummuttaa sitä, miten tärkeitä nämä sekunnit meille ovat. Kun palautekyselymme saapuu sähköpostiisi toukokuun lopulla, käytäthän hetken vastataksesi siihen – jotta me voisimme palvella Sinua entistä paremmin.

Palautteesta jo etukäteen kiittäen ja yhteistyötämme kehittäen toivotamme kaikille ihanaa alkanutta kevättä.

Yhteistyökumppanit